2007年11月7日星期三

大姐,生日快乐!

这是特别为你做的Slides,哈哈哈!

看了千万别生气,
气了老变不美丽!


这里有七首歌,因为你7日生日!(还好不是31日!)


各位亲朋戚友,同我一起祝福我的傻大姐,生日快乐!!!

11 条评论:

KiaHooi 说...

盈盈姐,生日快乐!!!祝你每天开心,每天精彩,每天灿烂!

薇薇 说...

大姐,你可要谢谢佳慧哦!如果不是她,这几首歌肯定是乱七八糟!多亏她每晚在电脑前等我kacau她!哈哈哈!

佳慧,谢谢咯!

Ying Ying 盈盈 说...

薇,谢谢你,好感动喔。(不过,你选错歌啦,拜托,Happy Birthday Sweet 16?? 摞景定是增兴?)

佳慧,谢谢!

Ying Ying 盈盈 说...

啊,终于可以听一听你为我选的歌了。谢谢!(可以不可以教我怎么搞个这样的玩意儿在我的部落呀?)

薇薇 说...

哈哈哈!!!终于都可以听了吧!为什么公司的电脑不能听哩?真的很“显”哩……

不要教你!给我钱啦!我教!:P
(向阿恩学习)

Martian 说...

aye, can i know the title of the song that is heard when enter ur blog, imean the got cantonese one birthday song?

薇薇 说...

hey, the song at my background is from winners (super old "uncle" band) and it's "happy birthday sweet sixteen. Actually my background music player is at the bottom most of the page. and i always name the song i play in the blog.

check them out~

KiaHooi 说...

哇...酱我可以不可以每个学的人都抽一点点佣金?

薇薇 说...

wah! nowadays ppl getting very materialistic huh! teach ppl a bit wanna receive $$ wor.... :P

KiaHooi 说...

ehhhh... and I quote from someone..

"不要教你!给我钱啦!我教!:P"

薇薇 说...

hahaha!that's the "en en yuan yuan" between two sisters, u jangan kacau la!:P