2007年5月4日星期五

失眠

睡不着。

睁眼闭眼,我满脑子都是明天的事。

我似乎已经作了决定,又似乎还有点徘徊。永远都如此,优柔寡断就是我的性格。没有到最后一刻,我都是逼不了自己做最后的决定。无奈。

我会否后悔?

7 条评论:

~AmK~ 说...

别犹豫了,相信自己的知觉。做了的决定永远是对的,因为你永远不会再知道另一个决定的结果。相信童话故事里的,“吃不到的葡萄是酸的。”

哈哈,最后要再恭喜你做了个决定。;p

薇薇 说...

哈哈!谢谢你。我也已经没有时间后悔了。

^^

huinee 说...

amk is right. You'll never know how things would have turned out *if* you'd taken the other route. Trust your instincts! Proud of you! *hugs*

ah yuan 说...

Believe you have made the right choice!! Nice one! Take care!! ^^

KiaHooi 说...

I'm sure you'll be much relieved later today! Jia you!!

薇薇 说...

thanks everyone!i feel lighter now.but still have to think of a better way to reject sth that i've already accepted!tak piak!

匿名 说...

there are many experts this evening who can teach you how to reject =P

try asking those people who had >1 job offer last year ^_^

cheers,
py