2007年7月15日星期日

幸福快乐!白头偕老!

文鸣和佳秦在七月五日结婚了!!

因为结婚日定为周四,我没有办法出席!但是,作为他们的朋友还是替他们开心!他们可是我朋友当中第一个派红炸弹的朋友哦!文鸣,你太不够朋友了,红炸弹都不派,只是口头上通知而已!我回家的时候可不可以补请?

很巧合的,文鸣和佳秦都是我中一的同学,都分别曾经是我同座的朋友。佳秦是我第一学期的“同座的你”,而文鸣是第二学期。文鸣比较文静,经常被我欺负!哈哈哈!

他们特地为了他们的结合搞了一个网站,你们不妨参观参观!

Eric & Cheah Chin

祝你们幸福快乐!^_^

2 条评论:

Eric & CC 说...

Thanks for the good wishes and initiating the sharing...

Of course if you're back, just gimme a call and I'm more than happy for 补请 :)

Best wishes to you too!

Expect to get your "red bomb" soon... :p

薇薇 说...

No sweat! I meant the sharing! :)

"Of course if you're back, just gimme a call and I'm more than happy for 补请 :)"
I'll surely remember this, and give u a call with my unforgettable laughter to ask for a treat ^_^