2007年6月5日星期二

我回家了!

我终于回家了!

在云南的13旅游结束了。现在的我,又黑又干,整个人都很不像样!应该做个全身护理咯!

我在为我的相机电池充电,待会我就会整理整理照片,请大家耐心的等待!

回家真舒服!

2 条评论:

匿名 说...

thank goodness! u are back home!!!
I saw the news of eartquake in yunnan, i almost jumped!

*phew!! ok gdgd! Welcome back!

薇薇 说...

no problem gal, i was at kunming and the earthquake happened in pu er. the place was quite far away from kunming. we totally didn't feel anything.

^^