2007年4月25日星期三

最后一张试卷

昨晚我异常的早睡,十点半以前我已合上书本,倒头睡觉!早睡早起的感觉非常的好,我已很久很久没有这种习惯。每晚无无聊聊的,就凌晨一两点才上床。浪费了多少时间,也伤害了自己的身体。

几个小时过后,我就会从考场走出来,说:“我考完了”。声音会否带着快乐,其实,我发现也不怎么让人兴奋。(爱媚会打我的)

考完了就不可以让自己懒散下来。我一定要加油!在这里,我会纪录我想做的事,需要做的事,然后好好计划我的假期。

  1. 看很多书!(this is always on top of the list)
  2. 不要看太多无畏的连续剧
  3. 申请中国旅游签证
  4. 准备云南旅游的资料
  5. 准备FYP Presentation
  6. 学骑脚踏车
  7. 调理身体(运动!!!、早睡早起)
  8. 学做一些简单的料理(自己煮,省钱啊!)
暂时可以想到的就是这些,还有什么我就往里添。朋友们,若你发现我又懒散起来了,记得提醒我。 我很善忘!

^_^

9 条评论:

KiaHooi 说...

我要成为第一个在部落祝你“考完试啰!”~ 相信你看到时应该考完了吧!

为计划加油!!冲刺!

薇薇 说...

我还在房间呢!差不多要出门了。

谢谢你哦!

Martian 说...

学骑脚踏车??Are you serious???Den i suppose u dont have a motorbike licence as well?
And my name is theng...Appreciate it if u dont make me a girl by spelling teng

^0^

薇薇 说...

i suppose i dont spell u chee teng rite?i spelled it chee theng in my blog ma...unless i spelled it wrongly in other places then it's my mistakes lo.

anyway,i'm not the only one i knew for not knowing how to ride a bike.nth so paise to tell everybody.hahaha!

ah yuan 说...

Congrates ah wei!! Not knowing how to ride a bike doesn't really matter! Like xin yi, ride a bike also kena chased by dog and end up in longkang of tmn sri rambai! :p

薇薇 说...

hahahaha!masuk longkang!taman sri rambai some more...busuknya!!!!

huinee 说...

I didn't know you don't know how to ride a bike wor. :P Hehehehe...now our Taman there nice to ride bike la. Try riding up Tokun. :P Hehe.

Unknown 说...

Hey wei, Yun Nan is such great place to visit. By the way, r u gonna come to Beijing for 2008 Olympic games? I'll be da host^^ hehe peace out.

薇薇 说...

hey!yeah!yun nan is indeed a very good place to visit,that's y i chose it rite?hahaha!(not me actually,my sis)

2008?nah...cannot....you wont be in NZ?or you've already gone back beijing for good?