2007年3月1日星期四

心锁

我总是喜欢到访我朋友的部落,看看他们今天的心情。

很羡慕她们吧,总可以很坦诚的,不隐藏地透露自己最心里的话。而我呢,即使口口声声说部落可以让我表达我所想表达的事物,但是,总是不明不白的半说不说,或是干脆不说,而言其他。

是心锁吧,让我不能对大家畅所欲言。也是因为这锁,我仍然需要日记。

4 条评论:

ah yuan 说...

I read your blog too! So does kh, wf! Just hope hc would start writing again. Wish to know whether he's fine or not.

薇薇 说...

well,i guess that's y he doesnt want to write.coz we'll check him out from time to time.

^^

ah yuan 说...

过于关心, 也会造成打扰!

心底话,有时还是对自己说好!

薇薇 说...

I dunno,how to say it's over the limit?

we never know...