2007年3月1日星期四

寂寞

原来我也害怕寂寞……

自从北京一趟旅行,我以为我可以克服寂寞。一个人吃饭、一个人走走、一个人旅行、一个人快乐、一个人孤单……

前天晚上,我一个人搭巴士到新加坡来、一个人回家、一个人打扫、一个人做功课、一个人听歌,我感到分外的寂寞。大概是因为农历新年的每一天,我都是热热闹闹地过。不缺节目,不缺朋友,唯独欠缺睡眠。

寂寞并不可怕,只是来得不是时候……

9 条评论:

ah yuan 说...

Agree! We indeed need someone sometimes in life.

But I enjoy to be alone as well!

Don't worry, alone doesn't mean that you are lonely! You still got us here! ^_^

薇薇 说...

ya,agree,sometimes i enjoy to be alone too.but not now la,just back from the super merry cny celebration,really no mood to do my work in a quiet room.

but my mentor is chasing over me now,i'm very stressed!

KiaHooi 说...

哈哈,上个星期写了关于我偶尔也会寂寞起来的类似部落,但还没发出来,因为没写完!

怎知你也写了关于"寂寞"...

有点 de javu 的感觉...

薇薇 说...

hahaha!

this is what we called xin ling xiang tong

ah yuan 说...

正在花样年华的我们, 为什么会有这种感觉呢?

薇薇 说...

哈哈!不知道,或许我们与众不同。

^^

Unknown 说...

dear gals, i truly understand wat u all are saying..as i have to go thru all of the above mentioned once every 2 or 3 days!haha!

薇薇 说...

hey,this is life isn't it?
don't be feeling bad,you have us here (in the virtual world).we have each other!!

^_^

Unknown 说...

Never mind, that's what i do for living,and besides that,im so lucky to have u all. Miss ya!